poniedziałek , maj 13 2024
Wiadomości z ostatniej chwili
Strona główna / Internet / Teracent należy już do Google

Teracent należy już do Google

Google szaleje w tym roku z zakupami. Kilka tygodni temu gigant z Mountain View nabył za ponad 750 milionów dolarów firmę AdMob (mobilna platforma reklamowa) a już w dniu dzisiejszym przyszła pora na przejęcie kolejnej firmy. Tym razem Google “wchłonęło” firmę reklamową Teracent, która jest producentem nowego, inteligentnego algorytmu wyświetlającego reklamy.
 
Algorytm reklamowy Teracent, potrafi dostosować wyświetlane reklamy do danego konsumenta oraz witryny. Cały proces sprawdzający przeprowadzany jest w czasie rzeczywistym, a cały schemat porównuje grafikę reklamy, jej tekst i kolory do kontentu oraz grafiki danej witryny, dodatkowo brane są pod uwagę takie informacje jak język witryny, geolokalizacja, pora dnia oraz wyniki poprzednich kampanii reklamowych.
 
Na pierwszy rzut oka, nic nadzwyczajnego… taki algorytm “reklam Google” na sterydach. Jednak jak informuje jeden z użytkowników Techcrunch.com, projekt firmy Teracent charakteryzuje się innowacyjnością i pionierskim podejściem do inteligentnych reklam. Zapewne coś w nim musi być, skoro Google zdecydowało się na przejęcie całej firmy.
 
Dokładna kwota transakcji nie jest jeszcze niestety znana.
 

Źródło: Techcrunch.com

Sprawdź również

Relacja z targów IT Future Expo

W dniach 10-11 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyły się pierwsze w Polsce targi …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.