Słów krytycznych na temat Google Buzz nie szczędzą konkurenci. Microsoft oraz Yahoo! wypowiedziały się w sprawie nowej usługi giganta z Mountain View. Jako pierwsza swój głos w tej sprawie zabrała firma Yahoo!, która po niespełna godzinie od prezentacji Google Buzz, wysłała specjalnego maila do serwisu TechChrunch z małym oświadczeniem, w którym czytamy między innymi, iż podobna usługa społecznościowa jest dostępna w serwisie Yahoo! już od ponad półtora roku.
Yahoo! Buzz, bo tak właśnie nazywa się owa usługa, potrafi obsłużyć ponad 200 różnych witryn (razem z serwisami Yahoo), takich jak: Flickr, Twitter, YouTube, Yelp oraz innych, zintegrowana jest również z Yahoo! Mail, Yahoo.com, oraz Yahoo! Messengerem. Nie tak dawno przedstawiciele serwisu Yahoo! zapowiedzi również, iż mają zamiar rozszerzyć integrację Buzza o Facebooka.
Microsoft dołożył również swoje 3 grosze. “Ludzie nie chcą innych sieci społecznościowych, chcą wygodnej i prostej agregacji. Nam się to udało. Microsoftowa usługa poczty Hotmail współpracuje z serwisami Flickr, Facebook, Twitter oraz 75 innymi partnerami od 2008 roku” – oświadczyli przedstawiciele Microsoftu.
Zarówno Yahoo! jak i Microsoft mają już od dawna podobne usługi w swojej stajni, jednak czy należycie zadbali o ich reklamę i wizerunek? A może dwa lata temu nie było jeszcze zbyt dużego zapotrzebowania na podobne usługi?
Tagigmail google buzz hotmail microsoft społeczność yahoo yahoo buzz
Sprawdź również
Relacja z targów IT Future Expo
W dniach 10-11 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyły się pierwsze w Polsce targi …